:: NIEUWS ::
DVDInfo.be >> Nieuws >> Video Film/Express >> PERSBERICHT: DVD LIVE XPERIENCE
PERSBERICHT: DVD LIVE XPERIENCE
Bron: Video Film/Express - Datum: 2004-04-13 - Geplaatst door: Werner
DVD Live Xperience: campagne voor muziek-DVD met gratis compilatie

Video/Film Express wil de komende tijd met een fikse campagne nog eens onderstrepen dat muziek-DVD een steeds prominentere plaats inneemt binnen de catalogus. Een campagne die mooi aansluit op de lancering van het Inspire Music DVD-label, op de aankondiging van een serie 2 Meter Sessies op DVD, op de release van Sign O The Times van Prince en op de eerste releases met registraties van het befaamde Amerikaanse muziektv-programma Soundstage.

De campagne DVD Live Xperience draait om een compilatie DVD die het publiek gratis krijgt bij aankoop van een van de volgende muziek-DVDs: de Soundstage DVDs van Lyle Lovett, Tom Petty, Michael McDonald, Chris Isaak en Peter Cetera, de Herman Brood box Live And More, Standing In The Shadows Of Motown, Het Concert Des Levens, World Tour 2003 van Cliff Richard en Sign O The Times van Prince. Op de compilatie staan tracks van de titels die in de campagne meelopen.

De campagne - die loopt van 1 april tot en met eind mei - wordt ondersteund door tv-commercials rond Barend en Van Dorp, advertenties in verschillende muziek- en DVD-bladen, posters, vloerdisplays, streamers en schapstroken voor de winkels, een uitgebreide database-mailing en een joint promotion met Akai. Daarnaast wordt flink wat rumoer gemaakt rond Het Concert Des Levens op 10 april in de Heineken Music Hall en krijgt Sign O The Times ook een eigen campagne.


Recent nieuws van dezelfde bron